فیلم آموزشی فروش و بازاریابی اینترنتی فارسی

بازاریابی اینترنتی یک حرفه و شغل جدید است که در آن افراد متخصص با بکارگیری تکنیک ها و فنون خاص می توانند از طریق فروش محصولات یک فروشگاه اینترنتی کسب درآمد کنند. به گونه ای که بازاریاب بدون حضور در میان مشتریان و از راه دور می تواند محصولات را در معرض دید آنها قرار دهد. در بازاریابی خرید اینترنتی، توانایی نوشتاری جای پتانسیل گفتاری را می گیرد.

به عبارت دیگر، در بازاریابی حضوری، بازاریاب باید بتواند به طور مستقیم با مشتریان تعامل برقرار کند. صحبت، گفتگو و توانایی اقناع مشتریان یکی از ضروری ترین ویژگی های یک بازاریاب حضوری است. اما در بازاریابی خرید اینترنتی، بازاریاب حتی اگر توانایی تکلم هم نداشته باشد، می تواند با استفاده از روش نوشتاری با مشتریان ارتباط برقرار کند.فروش اینترنتی در اینستاگرام تلگرام یوتیوب و آپارات

این دوره توسط وبسایت آموزش مجازی دی تهیه و منتشر گردیده است.

بازاریابی اینترنتی یک حرفه و شغل جدید است که در آن افراد متخصص با بکارگیری تکنیک ها و فنون خاص می توانند از طریق فروش محصولات یک فروشگاه اینترنتی کسب درآمد کنند. به گونه ای که بازاریاب بدون حضور در میان مشتریان و از راه دور می تواند محصولات را در معرض دید آنها قرار دهد. در بازاریابی خرید اینترنتی، توانایی نوشتاری جای پتانسیل گفتاری را می گیرد.

به عبارت دیگر، در بازاریابی حضوری، بازاریاب باید بتواند به طور مستقیم با مشتریان تعامل برقرار کند. صحبت، گفتگو و توانایی اقناع مشتریان یکی از ضروری ترین ویژگی های یک بازاریاب حضوری است. اما در بازاریابی خرید اینترنتی، بازاریاب حتی اگر توانایی تکلم هم نداشته باشد، می تواند با استفاده از روش نوشتاری با مشتریان ارتباط برقرار کند.

این دوره توسط وبسایت آموزش مجازی دی تهیه و منتشر گردیده است.

بازاریابی اینترنتی یک حرفه و شغل جدید است که در آن افراد متخصص با بکارگیری تکنیک ها و فنون خاص می توانند از طریق فروش محصولات یک فروشگاه اینترنتی کسب درآمد کنند. به گونه ای که بازاریاب بدون حضور در میان مشتریان و از راه دور می تواند محصولات را در معرض دید آنها قرار دهد. در بازاریابی خرید اینترنتی، توانایی نوشتاری جای پتانسیل گفتاری را می گیرد.

به عبارت دیگر، در بازاریابی حضوری، بازاریاب باید بتواند به طور مستقیم با مشتریان تعامل برقرار کند. صحبت، گفتگو و توانایی اقناع مشتریان یکی از ضروری ترین ویژگی های یک بازاریاب حضوری است. اما در بازاریابی خرید اینترنتی، بازاریاب حتی اگر توانایی تکلم هم نداشته باشد، می تواند با استفاده از روش نوشتاری با مشتریان ارتباط برقرار کند.

این دوره توسط وبسایت آموزش مجازی دی تهیه و منتشر گردیده است.

1
مقدمه
2
پیشنهاد به مشتریان
3
راه اندازی وبلاگ
4
تولید محتوا و بازاریابی ویدئویی
5
شبکه های اجتماعی
6
استفاده از تبلیغات
7
استفاده از بسته های تبلیغاتی
8
هدایای تبلیغاتی
9
همکاری با کسب و کارها
10
استفاده از عنوان مناسب
11
بازاریابی مشتریان قبلی
12
آنالیز رقبا
هیچ اطلاعیه ای در این لحظه وجود ندارد
5
5 از 5
امتیازات 1

شرح امتیازات

ستاره 5
1
ستاره 4
0
ستاره 3
0
ستاره 2
0
ستاره 1
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

نمایش بیشتر
Please, login to leave a review