آموزش تاثیر تبلیغات بر رونق کسب و کار

آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می‌شناسیم، ریشه در اواخر سدهٔ نوزدهم و اوایل سدهٔ بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به‌طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می‌توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت

دوره علایم حجاری شده بر روی کاسه‌ها، کوزه‌های سفالی و…
نشانه‌ها و تبلیغ روی دیوارها و سنگ نبشته‌ها
جارچی‌های شهر

البته تمام فرهنگها و تمدنهای گذشته هر کدام به شیوهٔ خود تبلیغات را داشته‌اند، به عنوان مثال راه‌های تبلیغ دین در ادیان مختلف بسیار زیرکانه است و پس از گذشت قرنها صیقل خورده وحرفه‌ای است، مثل آئین سخنوری و خطابه و همچنین متون مذهبی که به عنوان ادعیه و احادیث متداول است.
این دوره می تواند روشهایی به شما ارائه کند که بتوانید رونق کسب و کار داشته باشید.
این دوره اختصصاصی از وبسایت آموزش مجازی دی ارائه می شود.

1
تبلیغات
15دقیقه
هیچ اطلاعیه ای در این لحظه وجود ندارد
5
5 از 5
امتیازات 1

شرح امتیازات

ستاره 5
1
ستاره 4
0
ستاره 3
0
ستاره 2
0
ستاره 1
0

{{ review.user }}

{{ review.time }}
 

نمایش بیشتر
Please, login to leave a review